گلاره

(آنالیز سابق)

(آنالیز سابق)


ارومیه گردی 2

دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۲۵ ب.ظ

‏اونی که اپلیکیشن هاشو حذف کرد پایان نامه بنویسه سر از دریاچه سیلوانا در آورده :/ لامصب خب چرا؟ فازت چیه؟

۰۱/۰۳/۱۶
گلاره

نظرات  (۶)

همه یکصدا بگیم دختر بددددددددد

کار خوبی کردی

گار درستی کرده روحت خسته باشه هیچ کاری درست پیش نمیره و طبیعت گردی غذای اصلی روحه

ببین بنظرم ما به نفس انسان بودنمون نیاز داریم به این کارها  سخت نگیر به خودت 

من تا به حال ارومیه نرفتم و خیلی دوست دارم این شهر و استان رو ببینم. 

بنظرت به عنوان یک با تجربه  چه فصل و ماهی برای دیدن ارومیه بهتره؟

پاسخ:
سلام حمید جان اجوالت خوبی؟
 ارومیه بیشتر قشنگیش به دریاچه بود که متاسفانه دو سال خشکش کردن 
 جاهای گردشگری و طبیعتش اطرافش هستن داخل شهرش چندتا آثار باستانی موزه س 
زمستان های سرد و پر برفی داره و پاییزش معمولا سرد و زود پاییزش میرسه برای گردش خوب نیست بعضی از شهرهاش سرد میشه.
 طبیعت گردی اواسط اردیبهشت تا تا آخرای خرداد طبیعتش زنده و بکر و دریاچه هاش پر آب میشه 
فصل تابستانم تیر و مرداد گرمه برا گشتن  اواسط شهریور خوبه یکم خنک میشه همون سر سبزی رو داره (پیشنهادم اواسط شهریور) اونجا میوه هاش ارزان و مرغوب سیب و انگور و به تبریز یک ساعت نیم فاصله س و به بازارچه مرزی شهر مهاباد یک ساعت 
خودم بند رفتم چسبیده به شهر 
دره قاسملو رفتم نزدک اشنویه س 
 مارمیشو جاده سرو نزدیک دانشگاهس جای قشنگیه همین تابستان فصل گردشش هست اینجا رو دوست داشتم 
  سد سیلوانا آبشار سوله دوکل  دریاچه دالامپر کوه بزسینا تقریبا تو یه مسیر هستن برای شهرهای کوردنشین ارومیه س 
تقریبا یک ساعت نیم با شهر فاصله داره ولی واقعا قشنگ همیشه برف داره بسیار سرد و خنک (اینجا ها رو پیشنهاد میکنم یه تیر چند نشان هست)
این اواخر من عاشق تبریز شدم کلی خانه شعرا داره هر چقدر بگردی تمام نمیشه و ائلی همیشه زیبا هر چهار فصلشو دیدم و رستورانای باحالی داشت. پاتوق آخر هفته هامون با بچه ها تبریز بود
قیمت برا خریدم ارومیه بازارچه مرزی داره ولی به درد نمیخوره خیلی گرانم هست
مهابادم گرانه ولی خب اصل جنسای خوبی داره تبریزم گرانه ولی جناسش خوبه جنساش بیشتر ایرانیه باید بلد باشی به جای جنس ترک بندازن به آدم 
و نکته آخر حمید پاسپورت داشته باشی میتونی از ارومیه بری شهرستان خوی( دو ساعت فاصله) بعد بری وان . وان هم جاهای گردشگری داره هم قیمتاش میگن مناسب و هم به خوی نزدیک دو ساعت فاصله س زمینی بدون ویزا . من نرفتم شنیدم 
از تهران تا ارومیه هم هشت نه ساعتی فاصله س
سوال دیگه هم بود اگه بلد بودم در خدمتم

مرسی از اطلاعات مبسوط و کاملت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی