گلاره

(آنالیز سابق)

(آنالیز سابق)


روزنویس 1

دوشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۶:۴۰ ب.ظ

از آبان 98 هیچکی جدید اینجا رو دنبال نمیکنه ،دو سال که اینجا سوت کوره و البته نویسنده ی که دیگه در توان و حوصله ش نیست با آدم جدید آشنا بشه، هم اینجا و همه ی شبکه ها اجتماعی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

قراره کارشناسی ها هجوم بیارن دانشگاه اونم دهه 80 ایی ها ،امروز یه مینی بوس بچه دهه هشتادیی جلو سلف پیاده شد باورم نمیشه !! این چند وقت چون فقط ارشد و دکترا حق حضور در دانشگاه داشتن اوضاع ایده آل بود ولی الان حس پیری خیلی افتضاحی در وجودم رخنه کرده در آستانه 29 سالگی هنوز درگیر ارشد :/

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دلسوزتر از خودم هیچ بشری رو ندیدم و این یعنی دوباره مهربونی ها غلیان زده،چطوری میتونم متوقفش کنم؟  آدم خوش ذاتی هستم.وقتی خوابگاهم شام و ناهار چهار پنج نفر رو میگیرم ،یعنی پنج وشیش بار چهار طبقه بالا و پایین میرم در حالی که به جبرانش اصلا فکر نمیکنم و متعقدم حس و حالم با مهربونی خوب میشه و این اجحاف در حق خودمه بهتره برم با یه کار دیگه حالمو خوب کنم نه سرویس دادن بیش از حد به دیگران.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

با ندا اصفهانی صحبت کردم گفتم برای دکتر ادریس سوغاتی آوردم از شهرم ولی نمیدونم چطوری بهش بگم 

فکر نکنه قصد مخ زدن دارم فقط میخوام بابت اینکه همیشه دسترس و به سوالام جواب میده تشکر کنم چون محبتشو با توجه به پوزیشن علمیش نمیتونم جبران کنم ، ندام گفت اوکیه ولی مستقیم نگو برات سوغاتی آورم خجالت بکشه بگو برا بچه ها آوردم و اینم سهم شماس و همینطوریم هست برا دوستامم شیرینی آوردم

فعلا کع بهش پیام زدم باهاتون کارم دارم میخوام ببینمتون جواب داد پیرانشهرم .

۰۱/۰۲/۱۹
گلاره